13 Kasım 2011 Pazar

Bugün ölümü gördüm...

23.10.2011
Bugün ölümü gördüm…Yeni bir kalp atışı beklerken…
Ölüm yalnız ve istenmeyendi. Feryattı ve ağıt yakmaktı.
Dönüşsüz yolculamaktı vakti geleni…Vakti ertelemekteyken.
Ölüm sıcaktı gözyaşı gibi…Ölüm…Yanmaktı…

Bugün ölümü gördüm bir sarsıntı gibi…
Enkaz altında kalanların tozlu nefessizliğini hissetmekti.
Ölüm tozlu ve betonaltıydı.Ve bir deprem sonrasıydı ;
Sarsıcı ve endişe dolu bir bakıştı…

Ölüm çırpınışlarını gördüm.Bir yanda kalp krizi geçiren yaşlı teyzeyi;
Diğer yanda hayata öfkesini ilaca bulamış genç kızı…
Bekleyen gözlerdeki çırpınışları gördüm sonra;
Feryat ile koridorlarda çınlamaları…
Ölüme acıdım o an, ne kadar da güzeldi oysa.Kim biliyor kıymetini???

Gördüm…Ölüme gidişler çeşitliydi.
Kimininki ibret dolu kimininki nisbet…
Yine gördüm…Ölüme üzülmeler çeşitliydi.
Kimi isyan doluydu kimi teslimiyet…
Yalnız yer aynıydı; Toprak ve altındaki Kıyam-et…

Ölüm özgürlüktü bana göre, sonuç ve mükafat özlemiydi bir de…
Ardında kalanlar için olmasa bile… Aslolana varmaktı…
Aslolanda kaybolmaktı…Aslolmaktı ve huzur-u mahşerdi…
Ölüm… Hasretti bana göre.Vuslata erişti, vuslat özlemiyle yanarken…





Paylaş

Hiç yorum yok:

Şarkılarımm


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones